16.9.10

haihh!

  1. lampu tidoq dalam bilik terbakaq
  2. on suis lampu kat luaq, terbakaq jugakk
  3. sekali lagi lampu tidoq dalam bilik terbakaq!
melampau. aku tak semalang tu. aku on suis ja, untuk beberapa saat, then poof! takdak! sakit hati :| dah la tu, aku takot nak bagitau Abah, kang dia marahhh, wuuuu.. terpaksa la aku tidoq bergelap (takot woh!)


*****


bakal kembali semula ke Shah Alam malam Ahad, no no, Ahad malam. sorang2 macam selalu. takpa, saya independent! hahah


*****


setelah lama tak bertemu, saya dah jumpa kawan-kawan sekolah yang lama! ah ye, kabel memang tak sampai ke rumah, jadi banyak cerita aku taktau, tapi aku buat2 tau. :) i miss you guyssss!



*****


apa kejadah kes Sosilawati tu? tuptup masuk isu perkauman pulak kan. tapi tak bole nak salahkan Melayu jugak kalau diorang buat andaian macam tu. kalau orang Melayu bunuh orang India pon, laaaaaaagi la bising! keh keh keh


*****


eh. aku kurang dapat duit raya tahun ni. tapi serius tak kisah. yang aku kisah, adik aku yang form 4 tu pon tak dapat jugak! Mama bagi 5 hingget kat anak-anak sedara, adik dapat 2 hingget ja balik. hahaha! kedekut mak aii.. kesian duh.

gambar hiasan. hehehe


kan dah cakap, kurang!



will be back soon!
jaga-jaga kawan-kawan yg duk belah KL, aku nak serbu rumah ampa!
craving for ice cream mekdi lagi!
oh bye!



2 comments: