5.1.11

Ahh come on laa!

Geram ramai tak update belog! Abeh tu aku nak baca menatang pa. Haha. Aku pon malas actually. Nope, busy. Buat assignment last minute, finally submit juga Alhamdullillah. Terima kasih kepada yang membantu menjayakan restoran pizza aku. Menggunakan Google Sketchup sangat la susah, sesiapa yang teringin nak main-main cuba la. Boleh reka-reka rumah untuk kawen nanti kan.

ni dia dining room restoran tak-berapa-grand aku
*credit to Mr. Toink Toink
sebenarnya ada TV LCD tapi tak nampak sebab aku buat pandangan atas :\



Next week dah start midsem, means no more 7-8 hours sleeping time krohh krohh (sangat tak elok berdengkur ye adik-adik). Haihhhhhhhhhhhhhhhh!!

Mood untuk study tolong laaa mai melawat chek. Arghh!!

Till then.

xoxo,
Anis Comei 
hehe


1 comment:

  1. seriusly, skecth up sebenarnya senang.. even engineer n arkitek pun pakai sketch up.

    tapi kalau dah terbiasa guna autocad, 3ds Max or Maya, memang rasa nak hempuk je sketch up ni pasal dia punya short cut tak sama..

    ReplyDelete